Salta esplorazione

Attualmente sottoposti a moderazione

Super Stardust ™.

Argomento aperto il May 22, 2012 11:07 PM , ultima risposta inviata il Jun 2, 2012 12:20 PM

in Sony Tablet
sjouwer 8 post da
Dec 8, 2011

leg mij eens uit hoe ik dit spel kan vinden op mijn tablet s.

ik krijg niets gevonden via de officiele app van de playstation op mijn tablet s.

dus please leg eens uit

• breedBenR 921 post da
    Dec 29, 2010
    Scritto il May 23, 2012 9:20 PM

Dat spel zit 'bij de ICS update'.

Een dezer dagen ontvangt je tablet een bericht dat er een nieuwe software update is.

Je krijgt instructies de tablet aan de oplader te hangen en met rust te laten als ie de update aan het installeren is. Dat zal zo'n 5 minuten duren. Daarna heb je Android 4.0.3 op je Tablet S staan (nu heb je nog Android 3.2.1 relase2).

Niet alleen Android 4.0.3, maar ook de meeste (alle?) Sony-Apps zijn dan geupdate

En er is dan een nieuw spelletje, het door jou genoemde Super Stardust.

Met Android 4.0.3 is het ook mogelijk geworden voorgeinstalleerde Apps te verwijderen - dus als je vind dat de spelletjes voor jouw gebruik te veel plek op de Tablet S innemen kunnen ze er ook weer af. Geldt ook voor Crash Bandicoot dat met de oorspronkelijke Sony Tablet S meekwam

[ deze info komt van andere fora, in USA en Japan e.d. is de update als test al eerder uitgerold op tablets zonder 3G. Als ik de update zelf binnen heb zal ik het verwijderen van Crash etc. eens testen ]

Message was edited by: breedBenR

Waar 4.0.2 stond 4.0.3 van gemaakt

• Rispondi
  • pa3eia 882 post da
    Nov 27, 2011
    Scritto il May 23, 2012 2:12 PM

kleine correctie: voor Europa wordt eind mei 2012 Android 4.0.3 (ICS) aangeboden.

73's

KDL-40HX720/UPC CI+ | CMU-BR100 | TDG-BR250 | BDV-E370 | KDL-26EX302/UPC CI+ | SMP-N200 | DAV-DZ230 | Playstation 3 | Tablet S 16 GB 3G | SGP-DS1 | Xperia Sola | NSZ-GS7 | Slingbox Solo
    • Rispondi
  • breedBenR 921 post da
    Dec 29, 2010
    Scritto il Jun 3, 2012 10:21 AM

het blijkt toch iets anders te zitten: het spel is ook nu al beschikbaar, los van de ics update.

In de app PS Store, en vervolgens inloggen met een playstation network account, en dan staat ie in het lijstje.

Je moet eerst de PS Store.apk bemachtigen (googlen als je hem niet al hebt)

Je moet op een PC een UK account aanmaken op de playstation website.

daarna kan je vanaf de tablet, met de PS store app inloggen en bij het spelletje.

• Rispondi
  • breedBenR 921 post da
    Dec 29, 2010
    Scritto il Jun 1, 2012 8:49 AM

Bij ICS komt het spel Niet automatisch mee.

Crash Bandicoot staat niet meer standaard geinstalleerd: die kan na ics opnieuw gedownload worden.

• Rispondi
  • Scritto il Jun 1, 2012 1:49 PM

Hallo,

ik heb ook ICS er op staan, maar krijg na de update nog steeds de melding dat Playstation Store er niet is in mijn regio.

Ik heb wel met de pc een account aangemaakt en kan daar overal inloggen.

Overigens zie ik dan bij de Devices geen Tablet-s staan.

Ik ben wel alle schermen doorgelopen, ik heb alleen mijn creditcard gevens niet ingevuld.

Moet ik alsnog de PSSTORE.APK installeren?

Message was edited by: tst87-2011

• Rispondi
  • breedBenR 921 post da
    Dec 29, 2010
    Scritto il Jun 2, 2012 12:20 PM

ja..

je moet 'langs andere weg' aan de PSSTORE.APK komen, en die naar je tablet downloaden en installeren [daartoe in settings tijdelijk 'install third party apps' aanzetten..]

Google op :  'PS Store' APK 

Je moet vervolgens inloggen met een PlayStation account van een Europees land waar PS Store enabled is. United Kingdom bijvoorbeeld.

Message was edited by: breedBenR

• Rispondi

Condividi